HTML

Quarta toga

Kitaláltam egy tök király nevet,de az már foglalt volt... úgyhogy ráböktem 2 szóra a latin könyvemben és így jött ki a "Negyedik tóga",ami egy funtásztikus blog név szerintem.

Friss topikok

Linkblog

Pizsamás nap és a nagy találkozás

2010.09.29. 15:54 Christer Bowers

 Funtásztikus dolog gólyának lenni,főleg egy olyan iskolában ahol ennek nagy hagyományai vannak. Ezt most nem irónikusan mondom,mert nálunk a hagyomány nem azt jelenti,hogy bizonyos időközönként megevernek minket vagy esetleg egyfolytában szivatnak. Nálunk ez vicces dolgokat jelent. Általában szerdán és pénteken van "Fire",amikor le kell menni az udvarra és csinálni valamit. Eddig csak futás meg osztályonkénti vonatozás volt. Ez a hét viszont más. Hétfőn énekeltünk a szülinapos DÖK elnöknek,tegnap szemetes zsákban hordtuk a tanszereinket(persze csak iskolán belül), ma pizsamában voltunk, holnap fejdíszt hordunk,pénteken pedig valami zázslót kell csinálni.
 Az éneklést nem részletezném,azt csak az én osztályom csinálta. A tegnapi szemetes zsák dolog közepesen volt vicces és persze egy csomó buta liba meg kemény-Henrik nem volt hajlandó megcsinálni. Az én osztályomban csak egy gyerek van aki soha nincs benne ezekben,de meg is mondtuk a gólyavezetőinknek,hogy őt haggyák a francba mert úgyse tudnak vele mit csinálni.
 A mai pizsamás akció...az kiRAJ volt! Persze volt néhány osztály(pl. a tiszta hisztis és amúgy is mindenbe beleszarós E-sek,meg a másik ilyen sznob osztály,akik nem tudom kik) akik egyáltalán nem öltöztek be,aztán volt az ahol csak light-osan,és volt az én osztályom. Az egyetlen egy levegőrontót kivéve mindenki pizsamában,plüss állatokkal járkált. Nekem volt a legnagyobb sikerem a boxos hatást keltő kapucnis köntösömmel,a köntösöm zsebeiből pisztolyként kilógó plüssökkel és a pitbull fejes mamuszommal(amivel végig csúszkáltam az összes folyosót), meg persze a kislányosan két copfba fogott,amúgy elég rövid és így hülyén kinéző,hajammal.
 De a nap fénypontja az volt,hogy végre vettem a bátorságot,és amikor a gólyatábori szobatársam(akivel már az első nap óta beszélni akarok) szembejött velem a folyosón,akkor megszólítottam. Láthatóan nagyon örült nekem,valószínűleg hozzám hasonlóan  ő is mindig látott engem,csak félt megszólítani. Nagyon megkedveltem már az első nap és hatalmas hiba lenne egy ilyen emberrel nem barátságot kötni. Sajnos mindketten siettünk úgyhogy csak futólag váltottunk néhány szót,de legközelebb megbeszélek vele valami iskola utáni programot,hogy rendesen tudjunk beszélgetni. :)
Ez az első szelet az én unalmas életemből... Úgy döntöttem,hogy mivel végre egy enyhe kis galambfingnyival többet kell tanulnom(főleg most,hogy jönnek az első témazárók) nem fogok mindennap koczkulni. :D
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://quartatoga.blog.hu/api/trackback/id/tr32332464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása