HTML

Quarta toga

Kitaláltam egy tök király nevet,de az már foglalt volt... úgyhogy ráböktem 2 szóra a latin könyvemben és így jött ki a "Negyedik tóga",ami egy funtásztikus blog név szerintem.

Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás(mint kötelező formaság)

2010.09.27. 19:16 Christer Bowers

Nem akartam ilyet írni,de mégsem indíthatok rögtön egy regénnyel vagy valami mélyelemzéssel.
Magamról nem nagyon írnék mert szeritnem felesleges... Hát akkor miről írjak?
Nem tudom miért csináltam ezt a blogot,eddig egy konkrét ötletem van,hogy miről írjak. Majd meglássuk mi lesz belőle! :D
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://quartatoga.blog.hu/api/trackback/id/tr112327626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása